Je zcela běžné, že do složení kosmetických přípravků jsou přidávány konzervační látky, protože by jinak došlo k jejich zkažení. Je to jediný způsob, jak prodloužit trvanlivost kosmetického přípravku po té, co je otevřen. Oficiální seznam VI. přílohy směrnice o evropské kosmetice obsahuje více než 57 povolených konzervačních látek, včetně parabenů. Maximální povolené množství v kosmetickém výrobku určeném pro evropský trh jsou 2%. Všechny výrobky od firmy Charmzone, které jsme pro vás prověřili, mají parabeny zastoupené ve velice nízké míře, a sice pouze kolem 0,05%.
Z ocenění firmy CHARMZONE jmenujme alespoň:
1993: CHARMZONE dostává povolení k prodeji na letištích v duty free obchodech v Koreji a v Japonsku, díky logu "zelená rosnička" - symbolu čistoty firmy CHARMZONE.
1996: CHARMZONE jako první kerejská kosmetická firma dostává prestižní ocenění Q Mark, znamenající "duality product".
2002: CHARMZONE získává ocenění za marketingové praktiky od Korea Management Association Consultant.
2004: CHARMZONE uvedla na americký a kanadský trh řadu Medicell pro citlivou pleť. 2004: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění kvality a designu řady Ginkgo Natural a řady Topnews Miz
2004: INTERBEAUTY BRATISLAVA ocenění řady Ginkgo Natural a Topnews Miz
2006: CHARMZONE uvedla na trh novou antioxidační řadu Topnews.
2006: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění kvality a designu řady DeAge CRD System.
2008: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění účinnosti a atraktivního designu krému se zlatem Ziahn Bohwaseon
2008: World of Beauty and Spa ocenění krému Ziahn Bohwaseon Cream za výborné účinky na pleť a za design.
2008: World of Beauty and Spa – ocenění řady DeAge CRD za výborné účinky na pleť
2009: World of Beauty and Spa ocenění krému Wrinklear od firmy Charmzone.
2009: mezinárodní ocenění výrobku Midnight Special Cream od firmy Charmzone, které byly oceněny zlatou medailí za nejlepší kvalitu.
2010: Cena za design pro výrobky řady DeAge Blue od firmy Charmzone.
2011: Cena za design pro výrobky řady DeAge Red-Wine od firmy Charmzone.