Charmzone

 

Společnost Temperance, která k nám výrobky CHARMZONE dováží, byla od prvopočátku zaměřena na objevování krás a duchovního bohatství Dálného Východu. Exotické země Orientu jsou známé nejen svou překrásnou přírodou, tisíciletou vyspělou kulturou, která odedávna inspirovala a stále inspiruje životní styl v ostatních světadílech. CHARMZONE je přední korejská farmaceuticko-kosmetická firma, která věnuje mimořádnou pozornost propojení přírodních receptur s nejmodernějšími kosmetickými technologiemi. Výsledkem jsou výjimečné výrobky, o jejichž vysoké kvalitě svědčí četná ocenění z mezinárodních i tuzemských výstav a soutěží. Pozitivní ohodnocení z českých a slovenských prezentací dokládají, že tato luxusní přírodní korejská kosmetika je vhodná také pro evropské ženy a muže. Stále rostoucí zájem ze strany zákazníků podává důkaz o tom, že se jedná o velice účinnou kosmetiku. Vysoký podíl přírodních ingrediencí zkombinovaný se současnými farmakologickými poznatky zaručuje vysokou kvalitu, čistotu a nedráždivost produktů. Výrobky nejsou testovány na zvířatech a doposud na ně nebyly zaznamenány alergické reakce.

 

Je zcela běžné, že do složení kosmetických přípravků jsou přidávány konzervační látky, protože by jinak došlo k jejich zkažení. Je to jediný způsob, jak prodloužit trvanlivost kosmetického přípravku po té, co je otevřen. Oficiální seznam VI. přílohy směrnice o evropské kosmetice obsahuje více než 57 povolených konzervačních látek, včetně parabenů. Maximální povolené množství v kosmetickém výrobku určeném pro evropský trh jsou 2%. Všechny výrobky od firmy Charmzone, které jsme pro vás prověřili, mají parabeny zastoupené ve velice nízké míře, a sice pouze kolem 0,05%.

 

Z ocenění firmy CHARMZONE jmenujme alespoň:

 

1993: CHARMZONE dostává povolení k prodeji na letištích v duty free obchodech v Koreji a v Japonsku, díky logu "zelená rosnička" - symbolu čistoty firmy CHARMZONE.

 

1996: CHARMZONE jako první kerejská kosmetická firma dostává prestižní ocenění Q Mark, znamenající "duality product".

 

2002: CHARMZONE získává ocenění za marketingové praktiky od Korea Management Association Consultant.

 

2004: CHARMZONE uvedla na americký a kanadský trh řadu Medicell pro citlivou pleť. 2004: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění kvality a designu řady Ginkgo Natural a řady Topnews Miz

 

2004: INTERBEAUTY BRATISLAVA ocenění řady Ginkgo Natural a Topnews Miz

 

2006: CHARMZONE uvedla na trh novou antioxidační řadu Topnews.

 

2006: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění kvality a designu řady DeAge CRD System.

 

2008: BEAUTY EXPO PRAGUE ocenění účinnosti a atraktivního designu krému se zlatem Ziahn Bohwaseon

 

2008: World of Beauty and Spa ocenění krému Ziahn Bohwaseon Cream za výborné účinky na pleť a za design.

 

2008: World of Beauty and Spa – ocenění řady DeAge CRD za výborné účinky na pleť

 

2009: World of Beauty and Spa ocenění krému Wrinklear od firmy Charmzone.

 

2009: mezinárodní ocenění výrobku Midnight Special Cream od firmy Charmzone, které byly oceněny zlatou medailí za nejlepší kvalitu.

 

2010: Cena za design pro výrobky řady DeAge Blue od firmy Charmzone.

 

2011: Cena za design pro výrobky řady DeAge Red-Wine od firmy Charmzone.